Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Človek - masmédiá - realita : k filozofickému „ medial turn “ / Božena Seilerová, Vladimír Seiler. - Bratislava : IRIS, 2008. - 163 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89256-29-7.

sociálna komunikácia, masmediálna komunikácia, masmédiá, masovokomunikačné prostriedky (sociálna komunikácia), mediálna kultúra

Seilerová, Božena
Seiler, Vladimír

Reality TV / Peter Mikuláš. - Bratislava : IRIS, 2011. - 179 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89256-63-1.

masmédiá, reality show, mediálna kultúra, mediálny žáner, televízna tvorba, marketingová komunikácia, monografie

Mikuláš, Peter

Fenomén reality TV / Peter Mikuláš ; Školiteľ Štefan Gero. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 189 s. ; 30 cm.

mediálna kultúra, televízia, televízne programy, reality show, sledovanosť, žánrový model, dizertačné práce

Mikuláš, Peter

Mediálna kultúra I. : ( vybrané texty k problematike mediálnej propagandy a manipulácie ) / Erika Moravčíková. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2020. - 139 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-1617-3.

médiá (psychologické aspekty), médiá (sociologické hľadisko), mediálna kultúra, učebnice vysokých škôl

Moravčíková, Erika

Médiá: MK1.pdf, MK1_obalka.pdf

Médiá a kultúra na Slovensku. Analýza vybraných kultúrnych fenoménov so zameraním na televíznu produkciu / Erika Kováčová ; Školiteľ Jozef Leikert. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 196 s. ; 30 cm.

médiá (sociologické hľadisko), mediálna kultúra, globalizácia, televízia, reklama, reality show, masová kultúra, Slovensko (štát, Európa), dizertačné práce

Moravčíková, Erika

Sociologické aspekty mediálnej kultúry / Ladislav Volko. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. - 162 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-8105-719-9.

mediálna kultúra, sociológia, sociologické aspekty, médiá (sociologické hľadisko)

Volko, Ladislav

Globalisation Trends in Media ; Editor Marta Žilková. - Newcastle : Cambridge Scholars Press, 2006. - 224 s. ; 22 cm. - ISBN 1-84718-058-2.

globalizácia, masmédiá, médiá (sociologické hľadisko), mediálna kultúra, internetové médiá

Analýza vybraných (ne)kultúrnych fenoménov v slovenskej mediálnej kultúre / Jana Poláková ; Školiteľ Erika Kováčová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 63 s. ; 30 cm.

kultúra, nekultúrne vplyvy, médiá, reality show, masový divák, gýč, mediálna kultúra, diplomové práce

Poláková, Jana

Mediálne stratégie show Slovensko má talent / Zuzana Sarová ; Školiteľ Lucia Spálová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. - 53 s. : CD ; 30 cm.

mediálna kultúra, reality show, publikum, bakalárske práce

Sarová, Zuzana

Communication Theory & Research : an EJC anthology ; Edited by Denis McQuail, Peter Golding, Els de Bens. - 1. published. - London : Sage Publications Ltd, 2005. - 306 s. ; 24 cm. - ISBN 1-4129-1833-2.

mediálna kultúra, mediálna komunikácia, interkultúrna komunikácia, globalizácia, komunikačná politika, angličtina